Biežāk uzdotie jautājumi
1. Kādus degvielas karšu veidus piedāvā uzņēmums? Ar ko tie atšķiras?
Uzņēmums piedāvā 4 veidu degvielas kartes: atlaižu kartes, priekšapmaksas debetkartes, pēcapmaksas kredītkartes un "agro" kartes lauksaimniekiem.
Atlaižu karte ikvienam sniedz iespēju norēķināties ar atlaidi degvielas uzpildes stacijās „Latvijas Nafta”.
Debetkarte ir priekšapmaksas karte, kas ikvienam sniedz iespēju apmaksāt pakalpojumus un produktus degvielas uzpildes stacijās, neizmantojot skaidru naudu.
Kredītkarte ir pēcapmaksas karte, kas ļauj izmantot bezprocentu kredīta limitu produktu un pakalpojumu apmaksāšanai.
"Agro" karte ir paredzēta lauksaimniecības produkcijas ražotājiem, kuriem tiek piemērots atbrīvojums no akcīzes nodokļa.
2. Kā iegūt uzņēmuma degvielas karti?
Atlaižu karti iespējams saņemt jebkurā degvielas uzpildes stacijā „Latvijas Nafta”; aizpildot pieteikuma formu mājaslapā vai piesakoties pa tālruni (skatīt:
atlaižu karte).
Kredītkartei un debetkartei ir iespējams pieteikties piesakoties pa tālruni (skatīt sadaļu:
kā iegūt).
"Agro" kartei ir iespējams pieteikties sazinoties ar pārdošanas speciālistu:
Artūrs Mencens
Mob.t..: 28680454,
e-pasts: artursm@ewt.lv
3. Degvielas karšu lietošanas noteikumi?
4. Vai ir iespēja noteikt degvielas kartēm naudas limitus?
Atlaižu kartei naudas limitu noteikt nav iespējams, jo produktu un pakalpojumu apmaksa degvielas uzpildes stacijās notiek tikai ar skaidras naudas vai BankServiss kredītkaršu starpniecību.
Arī debetkartei netiek noteikts naudas limits. Iemaksas debetkartes kontā tiek veiktas ar pārskaitījumu. Klients var iegādāties produktus un pakalpojumus par to naudas summu, kura tika pārskaitīta SIA „EAST - WEST TRANSIT” bankas kontā.
Kredītkartei var noteikt gan dienas, gan mēneša naudas limitu.Visi limiti tiek noteikti eiro, tos ir iespējams piešķirt katrai kredītkartei vai noteikt vienu kopējo limitu uzņēmumam.
5. Kas tas ir – kredītkartes limits?
Ņemot vērā klientu uzņēmumu finanšu atskaites, mūsu Kredīta komisija katram klientam piešķir individuālu kredītlimitu. Kad klientam tiek izrakstīts rēķins, no limita tiek atskaitīta rēķina summa, kā arī pašreizējo uzpilžu summa. Limits tiek atjaunots tikai pēc izrakstītā rēķina apmaksas. Ja klients nav apmaksājis rēķinu un ir pārsniedzis atlikušo limitu, saņemt produktus uzpildes stacijā nav iespējams.
Neatkarīgi no tā, vai ir pienācis rēķina apmaksas termiņš vai nav, klients var pārskaitīt daļu no rēķina summas iepriekš un tādējādi atjaunot attiecīgo limita daļu.
6. Kad aktivizējas kartes (debetkartes, kredītkartes)?
Kredītkartes tiek aktivizētas pēc līguma parakstīšanas.
Debetkartes tiek aktivizētas tikai pēc naudas pārskaitīšanas SIA „EAST - WEST TRANSIT” bankas kontā.
Lūdzam ņemt vērā, ka naudas iemaksas SIA „EAST-WEST TRANSIT” bankas kontā ar pārskaitījumu var aizņemt līdz vienai darbdienai.
7. Kā notiek naudas pārskaitīšana uz debetkartēm?
Pēc debetkartes līguma parakstīšanas klients var pārskaitīt nepieciešamo naudas summu SIA „EAST - WEST TRANSIT” bankas kontā produktu un pakalpojumu iegādei. Ir svarīgi norādīt savu klienta numuru, kas ir ierakstīts līgumā. Kartes tiek aktivizētas pēc naudas saņemšanas SIA „EAST - WEST TRANSIT” bankas kontā un naudas ieskaitīšanas debetkartes kontā. Vēlams nepieciešamo summu pārskaitīt dažas dienas iepriekš.
8. Kur vērsties, ja rodas problēmas ar karšu nolasīšanu vai ja karte ir nozaudēta?
Ja karte tiek nozaudēta, nozagta vai sabojāta, klientam nekavējoties par šo faktu ir jāziņo pa tālruni: 67226475. Var arī ziņot operatoram jebkurā degvielas uzpildes stacijā.
9. Kā iegūt papildu degvielas kartes?
Papildu kartes var saņemt, nosūtot iesniegumu, kurā jānorāda vēlamais karšu daudzums. Ir arī iespējams nepieciešamo informāciju izvietot uz čekiem (uzrakstīt komentārus) – ierakstīt automobiļa numuru vai autovadītāja vārdu, uzvārdu. Pieteikums jānosūta pa faksu: 67229308
10. Kā lietot debetkartes, kredītkartes degvielas uzpildes stacijās?
Pirms veicat uzpildi degvielas stacijā, atlikums uz debetkartes/kredītkartes ir jāpārbauda pie operatora. Ja atlikums ir c+, uzpilde ir atļauta. Ja limits (kredītkarte) ir pārsniegts vai ja naudas (debetkarte) nav vai nepietiek, operators brīdinās un piedāvās apmaksāt preci skaidrā naudā vai ar BankServiss karti.
11. Kā lietot atlaižu kartes degvielas uzpildes stacijās?
Ir iespējams saņemt jebkuru nepieciešamo litrāžu vai preci, uzrādot atlaižu karti operatoram. Apmaksa notiek ar skaidru naudu vai ar BankServiss karti.
12. Kā iegūt lielāku atlaidi atlaižu kartei?
Par iespēju saņemt lielāku atlaidi aicinām sazināties ar mūsu pārdošanas speciālistiem individuāli:
Zemgale
Artūrs Mencens
Tālr.: +371 28680454
Kurzeme
Vidmants Vičiulis
Tālr.: +371 29233041
13. Vai ir iespējams ierakstīt rekvizītus uz čekiem, izmantojot atlaižu karti?
Tāda iespēja pastāv, ir nepieciešams palūgt operatoru piereģistrēt atlaižu karti uz klienta vārda vai uz uzņēmuma rekvizītiem, tad uz čeka parādīsies nepieciešamā informācija.
14. Kāpēc var būt nobloķēta karte? Kā atbloķēt?
Karte var tikt bloķēta, ja klients ir pārsniedzis savu limitu (kredītkarte) vai iztērējis naudu uz debetkartes, vai nav apmaksājis izrakstīto rēķinu. Ir nepieciešams sazināties ar savu pārdošanas vadītāju vai pārskaitīt naudu SIA „EAST-WEST TRANSIT” bankas kontā.
15. Vai ir iespēja ierakstīt komentārus uz čekiem, izmantojot debetkartes, kredītkartes?
Uz čekiem var ierakstīt uzņēmumu rekvizītus, kā arī papildus uz čeka var norādīt autovadītāja vārdu, uzvārdu vai automobiļa numuru. Lai ierakstītu komentārus, klientam ir jāiesniedz šāda informācija: automobiļu numuri vai autovadītāju vārdi, uzvārdi (pa faksu: 67229308).
16. Kā ir iespējams aplūkot kartes pieejamo atlikumu?
Atlikumu ir iespējams aplūkot programmā mans konts vai uzrādot debetkarti/kredītkarti operatoram degvielas uzpildes stacijā.
17. Uz kādām precēm attiecas degvielas karšu atlaides?
Pēc debetkartes vai kredītkartes lietotāju vēlēšanās piešķiram atlaidi auto preču iegādei degvielas uzpildes staciju veikalos. Atlaižu kartes sniedz iespēju saņemt atlaidi* precēm degvielas uzpildes staciju veikalos.
* atlaides netiek piemērotas visām preču kategorijām